Söndags stund

Finaste far har varit hos oss i helgen och vi har haft det så mysigt och nu hoppas jag bara på att han tar sig ikragen och flyttar hit ; ) Vilken lycka att ha sin far nära och sina barns morfar i samma stad- saknar han allt för ofta..
Pappa kom hem ; )


I dag promenerade vi i solskenet längst med stranden och besökte Stallqvarn vilket alltid är lika trevligt och tids krävande för där finns allt, vi saknade dock att inte kunna svänga in hos Annie frid och Felizia och vi blev genast påminda om hur mycket vi avgudar den lilla damen ruffstroll <3 Hoppas du ha det bra finaste
.

Hem följde med mig en liten söt burk, som jag inte kunde släppa blicken ifrån och Zackarias verkar intresserad utav en egen kamera så jag och han kikade på gammla goingar från förr men han var beslutsam och ville ha en gräsklippare istället ( vilket han inte fick men han tyckte att det var presic vad han behövde ; ) barns söta tankar... jag älskar de tankarna...
Väl hemma verkar den tanken försvunnit och han påminde mig om att nästa gång vi är på ett "sådant ställe" som han så fint kallar mina loppis, gammla lador och secondhand butiker för- då ville han nog ha en kamera <3
kidz <3


Jag har fått en underbar present utav min Peter -en bok i form utav en Guide till antikt, second hand, retro och vintage i Stockholm-presic vad jag vill ha en söndags kväll som denna för att sitta och kika i <3
Vi har även kommit fram till beslut om vad vi skall göra med våra dörrar vi har hakat av, det skall på något sätt bli våran sänggavel någon dag <3
Och kan man tänka sig- lampan är i taket igen <3





Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

Vilket underbart sovrum ni har. Ro

2009-08-03 @ 10:00:55
URL: http://loppisskattkammaren.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0