forts. på Lycka....

Väldigt ofta funderar jag- antar att det är så jag fungerar
- älskar ...känslor -mina... och andras, älskar att se någon må bra och jag älskar när någon ser mig må bra.

Lycka lär mig även att misslyckas.
Jag har inget direkt ord för dagens inlägg men det skulle kännas för och i mig  om det syns att du varit här
...

Jag läser ofta min "väns" blogg hon är en mamma underbar människa och fundersam själ.- jag älskar hennes blogg , det blir en inblick i hennes liv och jag ser fina känslor, texter och underbara bilder
- Laura du är fantastisk
Har även andra personliga favoriter "Ni Vet" jag älskar personlighet, tankar och insperation
Även du som brukar kika in på min sida men som aldrig kommenterar .visa eller säg det på något annat sätt. <

Jag vill eller vad vill jag- jag vill iallafall dela med mig utav
min färds känsla....


Jag älskar känslan utav att färdas.
Känslan utav att förflyttas i från det ena till det andra-
från det kalla till det varma från den nära till den korta eller att bara se när någon passerar.
Jag älskar även att växa- att åldras och att vara med om saker jag inte bemött förut.
Tysta miljöer, eller högljödda men att bara få vandra tyst förbi, sitta tyst i ett myller utav folk eller att fåfärdas tyst förbi som i takt med sitt eget liv .
Nya saker, nya möjligheter, nya upplevelser eller ........ett nytt tyst rum.
I rummets värld är inte ett rum fyrkantigt, rektangulärt eller runt.
I mitt rumms värld är det mycket större eller så är det ett rum med osynliga väggar- ett rum runt om mig utan att det syns..
Mitt eget och det ända som alltid går min egen väg-
stänger in mig eller öppnar upp.
Rummet bestämmer om jag vill ifrån den ena sidan till den andra, från den kalla till den varma, från den nära till den korta eller att bara se när någon passerar.
Jag färdas utav känslan att älska.



Så många evighets sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0