Aldrig i livet ; )

Veckan har varit välfylld med en massa händelser, föredrag och härliga människor..
Att min klass kunde vara den bästa utav ihoppkombinerade människor visste jag inte- men det är helt sant.. Alla hoppar över sina hinder (inget häst hopp- vi har haft personlig utveckling ; ) och utvecklas. Alla har en egen intressant personlighet och jag är grymt glad att jag e med i denna intressanta grupp.
Ni är underbara härliga och grymt levande.

Vi började i måndags med att träna hög och låg status och vi pratade om  IVK Icke Verbal kommunikationom medvetna och omedvetna saker man gör, och man läser av varandra på 4 olika sätt - 4 Kanaler

Paradspråk. ( små ljud ur näsa och mun )
Artefekter     ( val- kläder, hårfärg- stil )
Mim             ( Ansiktsmuskel )
Kroppshållningen

Vi arbetade två och två -genom att utföra någonform utav föreläsning eller vi skulla vistas framför klassen hur vi ville men det skulle vara i 30 min.
Vi ( Jag och Emilie ) ville ha en auktion och vi började skriva på 30 olika personlighets typer som vi ville att klassen skulle spela undertiden vi skulle sälja våra föremål..
ex.)

*Du är en Mentalpersonlighet och du är på auktion-
Du driver en egen firma innom sko branschen.
Du är en väldigt fokuserad man och du säljer bara skor i din egen storlek- 43
Du trivs inte i en auktionssal och vill inte vara kvar där fr att du tycker att nivån är för låg.

*Du är en Emotionell fysisk personlighet och du är på auktion.
Du har bakat till auktionen och du bjuder gärna grannen, grannarna om de har glömt sitt ...
Du känner på dig att grannen vill köpa samma stol som dig och du vet inte hur du skall bete dig eller vad du ska säga till honnom fr att ni skall kunna komma fram till en lösning.

Vi började läsa våra små töntiga berättelser om våra föremål och folket började buda- så et blev en mycket lyckad auktion : )
Vilka skådisar vi har i klassen ..

Vi hade även härliga framträdanden ifrån..
WellnessClubb pratade om träning och kost.
Bröllopscoach och Hårfrisör ifrån Bröllopsmässan
spökhistorier, vi fick alla sitta på golvet i en ring och blunda
Visning och demonstration utav spikmatta.
Parodi på Handelsakademin
Kärlek..
Personliga berättelser

-det var bara ett få tal utav alla underbart fantastiska framträdanden vi hade.. och jag är helt klart imponerad utav Allas ; )

Vi avslutade torsdagens lektion med att göra TA -Transaktionsanalys.
för att se villket jag som följer en mest, men detta kan variera från mån till månad..
-Föräldra jag
-Vuxen jag
-Barn jag
Komplementära transaktioner när man pratar till samma jag.

Därefter samlades hela skolan i Slottsskogen och spelade brännboll- vi hade finaste pickniken och vi mös.
Våra stört sköna Louise och Joanna inledda träffen med sin Parodi på Handelsakademin ; )
Därefter en picknik bild..underbar buffe ; ) tack Elin och Camilla.
Litet fint gäng hittade på lek efter lek och här gör söta Malin mitt i pricken på burken.. yeea.
Massa härliga människor..













När jag kom hem i fredags hämtade jag sötis killarna på dagis och Zackarias ville pussa Theo lika mycket som jag men då sa liten Theodore..-
Aldrig i livet.
Haha  - jag tyckte det var det gulligaste för det är hans första tre helt uttalade orden i hopp..
Grattis Theo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0