Vilken dag <3

Med underbara vänner, underbart väder och underbar platts gjordes hela min fredag till en kanon dag <3

Tidigt på Långfredagsmorgon åkte jag och pappa till Anniefrid och började duka iordning inför mitt kalas ; ), jag älskar Kalas..
Så självklart började kalaset med tårta kakor och godis ; )
Mina kära vänner var nästan alla där ( saknade några som kom senare eller hade velat komma men fått,"fick" förhinder- älskar er ändå <3 jue...




Jag hade en liten tanke, med att allas paket skulle spegla sig själva ung. för 20:- och att vi sedan skulle ha någon typ utav julklapps lek så att alla fick ett personligt paket med sig hem..
-tydligen hade söta Linda ändrat på denna ideen..
Hon hade tillverkat denna underbara låda utifrån vad dom förknippade med mig och i varje låda låg det små paket ifrån Linda, LindaK, Patricia, Ayla, Jennie, Karin, Anniefrid, Jannice och Ida..
Alla hade slått in sitt eget paket och gjort små rim om sitt lilla paket vilket var det sötaste jag sätt... det var allt i från.
-Till dessa presenter finns en bok, den hänger på Annies hallkrok.
-Efter dessa torkade små får du leta i varje skaferi och vrå.
-Häll upp i en kopp lite vått, här får du något gått och det är ingen morott...
-Från Annie kommer du få detta sen, det kommer med en vän som kommer sen.
-När du känner får lite bling, ta på dig detta ting!
-Detta kan hänga och dingla när du ska ut på krogen och mingla.
-När du känner dig torr och grå smörj då detta på.
-Detta du ska få är bara att dra på!
-När du ikväll tar på dig din klack , använd då detta lack.

Utifrån dessa små ord och utifrån hur paketet såg ut fick jag gissa från vem det var innan jag öppnade det, jag gissade nästan rätt, på alla.
-Muffinsformar och bakbok från Linda
-Torkade kantareller från Ida ; )
-Morotskaka från Karin... jummie ; )
-Hon hade glömt, men öronhängen kom sen... love annie <3
-Ring från Jennie
-Öronhängen från Ayla
-Bodylotion från Janice, fint paket <3
-Gröna leggings från LindaK
-Nagellack och fil från Patricia.

Tack vänner för den finaste presenten ever.- Gamla vänner är det bästa som finns.. Med Jennie och Janice är i år 20 årsJubeleum..och de andra sötisarna hänger tätt efter... love <3


 


Under dagen var det tippspromenad med frågor som gäller oss under de åren vi har kännt varandra.. ; )


 

Jennie vann tävlingen med 14 rätt utav 20 ( men en del var invecklade ,tydligen ; )- och det var delad platts med Linda och LindaK
Grattis sötis <3

Kristin min vän. du hållar så fint om din mage <3 underbaring

Dagen flöt helt enkelt på och senare åt vi Indisk mat vi gjort och hängde hela natten <3
jag hade en underbar dag med fina fina vänner.. jag älskar er alltid <3
Och Tack fina Madde som fotade och att du bara var där ; )
Kristin kom sen med en underbar tavla som hon gjort och ett loppis fynd- smörkniv, loppis fynd gillar vi...puss söt
Cicci söt hade sina förhinder men jag blev överaskad dagen därpå.. tack<3




Finaste vänner ever...
GULD <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Älskade gumman det var verkligen en underbar dag... När bjuder du på muffins :) ??

2009-04-17 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0