Lektid


Tänk att en timme kan göra skillnad i lektid ; )




Vi han förbi lekparken i kväll och ännu är klockan inte tillräckligt så nu hinner vi även en liten kvälls macka och sagor i mängder. Zackarias övar på bokstäver och vi bygger i hopp egna ord, med våra utklipp- jag vill skriva fina ord och Zackarias vill skriva sagors namn och figurers titlar ; )



Barn är liv och liv är barn <3
Mackorna är klara, -det blir picknik på köksgolvet med sagor och på filt,
-Zackarias hänger i mitt ben och Theo har redan börjat äta.. Peter suckar och nunnar "en elefant balanserade" ; )

Kommentarer
Postat av: Louise Alexandersson

ååå vad mysigt, kan ni tänka er att adoptera en vuxen tjej på ynka 27 år ;)

Lycka att ha dig som mamma

2009-04-15 @ 20:23:48
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad söt du är, tack ; ).. du är välkommen ; )

2009-04-16 @ 21:31:50
URL: http://apelzin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha...undrar vem som har roligast...jag eller barnen ;) Mina älsklingar!!!!!

2009-04-16 @ 21:57:22
Postat av: isabelle

Vad söta :)

2009-04-17 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0