Hemma <3

Idag kom jag hem tidigare än vanligt,
...redan hemma vid 18.20 ung -och möttes i dörren utav två vakna killar... ååå mina små änglar -förlåt... men nu ska mamma vara hemma i några dagar... och verkligen...- vad vi ska hänga,
jag ska göra allt dom vill...
Zackarias har redan planerat en lista verkar det som :
- mamma vi ska: till Ikea och köpa påsksaker till min påskhare ; )...
,Mamma vi ska bada, mamma vi ska på bio, mamma vi ska till Friadalen, mamma vi ska till Stadsparken, vi ska på gympa, vi ska pärla,vi ska måla, vi ska till skogen, vi ska mysa,  vi ska....... mammma mammma mammma...

Jag älskar det...
Att bli mammad är det bästa jag vet och jag känner mig grymt stolt över att bli mammad och mina killar är det bästa jag vet... äntligen ska jag hänga helgen med er...
-bara jag får baka lite, bara lite.... jag har nämligen hittat ett underbar tårtfat på Haga hem, men jag köpte det inte men jag tror dom har ett på Finrummet så killar dit ska vi i morgon även ; )

Veckan har varit fylld med tid till att planera skylta och fixa i våra fönster till Inviduell Människo Hjälp och Linnet, så jag har inte varit engagerad i någon mer än det..
Förutom en underbar date med Jenny och Elina... puss på er finaste <3

Idag när jag komit hem så kom fina Kristine hit med nybakat bröd- fina vän och jag kände på bebis sparkar ifrån hennes underbart söta mage...
Jag längtar efter bebis och är underbart glad för din, er skull...


Här kommer fina kakfatet, villha villha <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0