god kväll...

Nyss hemkommen ifrån keramiken villket där i dag var helt underbart vi var bara 5 st där och det gjorde kvällen till presic det jag ville ha den.. finns det något bättre än att bara få komma och gå som man vill men ändå står mina saker kvar där sedan flera månader tillbaka.. jag älskar kulturhuset och måste verkligen ta mig mer tid där..
Idag gjorde jag två skålar som jag kavlade i fina fat mönster ( ska bli fågelbad till balkongen ; ), kryddpelare till mormors trädgård, kaffe filtershållare och började drejja lite på snöbolls muggarna jag länge velat göra.. <3


-lite bilder på lite hemtaget ..
skål med hjärta i ; )
vin flaske underlägg
fat till något fint ; )




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad kul, visste du att jag 1:a åter på gymnasiet läste estetisk m inrikting på keramik =)

Vilken underbar hjärtskål, ser fram emot att få se flera grejer

Kram

2009-04-29 @ 07:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0