fin Valborg <3

Idag till lunchen samlades alla i KomIn gruppen och åkte till hemligt resmål ; )
Det blev Tenhultssjön, där Åsa och Anna hade fixat iordning grillen och dukat för pickniklunch i solen vid strandkanten <3 det var helt underbart att få komma till en sådan härlig lunch picknik med grillade hamburgare och gott fika efteråt ; )
sedan åkte vi för att kika in i "Butiken" på lite insperationsrunda..
Butiken har precis fått utmärkelse för årets butik utav alla företag i Sverige och dom var oerhört stolta när dom berättade stolt om hur dom haft det dessa 15 år dom har haft den söta lilla butik och hur dom har fylld den med massa underbara saker...
En underbar butik att besöka, inspereras utav och framför allt att shoppa i..
-gå gärna in på deras hemsida och besök den om du har svängarna förbi Tenhult...verkligen ett värt besök
<3

http://www.butiken.biz/butiken/V%C3%A4lkommen.html

Utöver denna mysiga förmiddag har jag hämtat kidzen och hängt i Stadsparken..






där vi "fiskade" i bäcken och sprang runt bland ett hav utav vitsippor <3

I-kväll ska jag och Madelene gå och lyssna på Hassle på bongo, det ska bli så mysigt <3

Fin Valborg på alla söta ( och alla är söta <3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vilken dag =)

Jag vill med se Hassle, lyllo dig =)

Kramar

2009-05-02 @ 09:57:08
Postat av: Louise

ja det var jag som skrev förra inlägget =)

2009-05-02 @ 09:57:51
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0