Exponeringstekniker ; )

Veckan som gått i skolan har varit grymt kul och vi har gjort massor..
Tisdag hade vi podie och exponering i showroom och vi blev utdelade olika teman
- Jag fick Inrednings och Interiör butik i Centrala Göteborg med en kundkrets på 25-55år och med tema rött..
Mitt lilla resultat ...




På onsdagen skulle vi göra ett Stilcollage utifrån våran egen stil och här är min lilla stil ; )



Under eftermiddagen hade vi Planering iför Kampanj i butik och det var väldigt givande att öva på... det är en aning svårt men planering känns verkligen som A och O inför en kampanj..

Idag har vi gjort dockor utifrån direktiv att ena skulle vara med tre överdelar och andra skulle vara med lite lager på lager och med en skir topp.. Jag har tyvärr inga bilder på detta men jag blev nöjd med mitt resultat..
På eftermiddagen hade vi Texning vilket jag tycker är väldigt svårt för jag har svårt att inte få det snirkligt men som sagt övning ger färdighet så det måste övas på..
tur att det då är otroligt kul och nu känns det verkligen som jag älskar mitt val utav skola ; ) inrickting och arbetsval ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0