Bindnings teknik..

...och blomsterarrangemang är det vi har pysslat med i dag i skolan, det har varit så kul och lärorikt och jag känner helt klart att jag vill binda blommor hela påsken... finns det någon tid till det tro ; )
 Först hade vi lite genomgång och snitt teknik, sedan band vi efter våran underbara lärare Mia ( måste bara säga att denna människa verkar så grymt duktig på allt jag vill lära mig... <3 eloge verkligen..

Sedan gjorde vi egna små kreaktioner och allas blev verkligen så fina - duktiga klass vänner ; )
Här är några utav dom:


 Här har vi Slottsduknings kreaktion i blommor av Jasmine och Paulo


Herr middags tema med kreaktion i en sko, underbar idee ; ) utav Camilla och Jouline


Lantligt blomsterarrangemang i skön ruff stil av Malin och Ida


Tjejmiddag i picknik miljö ; ) -där vill jag va ; ) Av Elin, Love och Wilma


Tema Design, underbar kombination med blommor och glödlampor ; ) Tuff design av Emilie och Louice


Tema havet och det fula möter det fina.. här började man verkligen tänka till och ville se mer och kika närmare ; )
Av Pontus och Linnea


Här har vi mitt lilla Tema som var Barnkalas... Jag tänkte Felizia ; )
Prinsessor, kronor, tyll och rosa... muffins och ballonger ; )


"Alla är bättre på något men försök ta nytta utav det i stället för att avundas...och lär ut av det du själv kan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0