världens bästa farmor

Japp det är helt sant... det är den bästa människan på jorden min lilla söta vithåriga farmor...
Hon har genom gått mycket ,upplevt ett liv som hon ser tillbaka på och respekterar inte nedvärderar och drar nytta av...
Hennes liv har inte varit lätt men ändå drar hon sig inte ifrån att berätta om det, fantisera tillbaka och forska ännu längre tillbaks i tiden..
Min farmor är mamma till fem barn, fem olika barn...egna individer, härliga människor och underbara själar-
Min far är en en dom... även han världens bästa...
En människa vars styrka och inre harmoni alltid har hjälpt honom ur sittuationer han inte visste hur han skulle klara sig ur..
Min far du är en människa jag vill bli., efterlikna och en människa jag avgudar höggt...
Så klart är detta återigen till min Farmors förtjänst...
Tack farmor för att du är underbar ; )
och puss på farmor

ps.) framfr allt tack för alla fina tröjjor, vantar, mössor, tossar, strumpor, fickor mm du sänder oss..



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0