Underbara höst

Äntligen

........har jag den här igen den bästa tiden på året

Nu lyser det i mina ögon jag myser i stickat fikar mer än gärna och jag har kameran med mig gämt ; )
I dag har killarna varit på dagis en sväng och helt plötsligt hade jag tid för mig själv...
Vandrade runt i underbart solsken och njt utav en höst som hela tiden slår varandra år efter år... äntligen...

I dag har moster till killarna kommit och världens bästa syster... hihii nu dokumenterar jag om dig sweetheart...Att du finns för mig är en
gåva och att jag har världens bästa vän i dig ger mig lycka alltid...
Din långa väg ifrån mig känns ibland som en evighet men du är nära i varje tanke och du är ett liv som lever i mig..
  




vart kom den ifrån..........
-just nu känns det bättre men någon liten tanke i mig vandrade runt mig och gjorde mig lite deppad under dagens lopp...

ska mysa med min fina pojkvän och tända ännu mera ljus,,, ska hänga på balkongen med en filt och bara få va.....

                                                         

                                                 
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0