some of us...

God kväll...
Nu håller vi på för fullt i showroom, började med kollage för att hitta olika stilar och för att kolla in nutidens trender.... utav det har vi försökt att plocka i hopp det bäste utav det sämsta utbud som finns i garderoben... hihihi den är till gekås andrasortering....
Men se vad fint det blir ändå
 
                                              
Här har Elin, Joanna, Paulo, Camilla och jag donat. Vårat tema var Mini alltså små kidoz i vuxenkläder, vår tanke var Old england, kläderna var inta alls i vårt tycke men vi fick till det som vi ville tillslut ändå under garderobens omständigheter ; ). Vår bedömmning blev bra men lite ute inne känsla,, ute eller inne... (försökte få ut trädet men alla är ju inta alltid eniga i en klass som vår)... kanske fokus var lite mycket på rekvisitan och inte kläderna- och det förstår man med tanke på att den gammla skolbänken är så finn så man vill ju bara fästa blicken på den...
Annars var vi ganska nöjda ; )




                                              

Här fixade Pontus, Louice, Liza, Jouline, Jasmine och Emelie. Deras tema var Gothe men dom hade svårt att få till känslan också där pga omständigheternas garderob ; ). Denna skyltning var väldigt fint men en aning i hopptryckt, man kunde ha flyttat första dockan längre åt höger och med den tagit med tröjjorna på fisknätet så att dom bildade sin egna lilla grupp...och genom det bildar de två bakre ladiesen sin egna grupp och skjuter man bak dom en del får man lite mer djup i skylten.
Accent färgen var röd och det var en fin detalj.
Jag tyckte personligen denna var så fin, genom tänkt och lekfull ; )




                                              

Denna skyltningen styrde Love, Linnea, Teresia, Lina upp och jag han faktigst gå innan deras redovisning var klar så jag vet inte vad som sagts om den, men jag personligen tyckte denna var grym !
- framförallt dom två vänstra dockorna var så snygga,, (ingen känsla utav gekås kläder här inte
)...
Tanken känns väl genom tänkt och skylten ser städat lekfull ut, ljuset var jätte bra förutom att jag bländas av ljuset i spegeln,- kanske kunde vinklat en spot på varje håll i stället för en mitt påmen det kanske deras tanke var)... som sagt i get back to this one....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0