sol fast regn, regn fast sol eller tvärt om...

Idag var jag nog den tröttaste på tåget tror jag...
Det tog nog inte mer än 2 minuter sen sov jag.....
- säkert med öppen mun, snarkade gjorde jag nog också kanske pratade i sömnen, dräglade .... hoppas jag inte tog en sömn promenad eller roppade höggt, pratade hysteriskt osammanhängande eller helt fullkomligt mummlade-
snarkade som en åsna eller skällde ut grannen, pratade om någon skum fantasi eller om när jag var mitt uppe i någon typ utav känsla....
                                            hhhmmmm undra om jag gjorde bort mig totalt ..........

.....Det skulle väl vara som vanligt isånt fall....
att jag ramlade ut ur tåget ålade på nästa tåg och började sjunga i 1 klass, springandes förvirrat runt och ....


 
neeeee jag vet inte vad jag håller på med.......
... antar jag känner mig rolig ne jag vet inte okey sorry ....
                                                                                                                                kanske borde gå och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0