Lyckokaka kom till mig ; )

ÅÅÅÅÅÅÅ vad lycklig jag blir när lilla Nathanael verkar vara lika söt som sin store bror och att jag äntligen fick prata med min söta vän <3
Puss på er vad jag längtar efter att träffa er.

Idag började vi morgonen med redovisningar ifrån i går, var på stan och pratade med butikskommunikatörer ; ) visseligen var det inte många som kännde till just det ordet men sa vi dekoratörer förstod alla ; )

Jag och Paulo irrade först runt och letade Hello Kitty prylar till hans Sunnie men utan resultat visseligen hittade vi den underbara butiken Prickig katt....

www.prickigkatt.se

 

Prickig Katt är en underbar liten affär i Göteborg som har allt från skor och hattar till cyklar, inredning och t-shirts. Hårklämmor och örhängen, smyckeskrin och prydnadssaker med en personlighet som är svår att hitta nån annanstans. Fullt med små uppmuntrande texter-
 (på dörren sitter en skylt där det står:

"Prickig Katt har norra europas och kanske världens bästa & snyggaste kunder. Välkommen!!"

och bara det säger väl mycket? Bakom disken stod en tjej som jag genast blev kär i, sån öppen och trevlig personlighet! Butiken kommer absolut vara ett av mina stamställen i Göteborg!
Här kommer lite diverse bilder från Prickig Katt:





men Paulo ville ge sin Hjärte vän en stor Hello Kitty Nalle.... fint med visioner. visst gulligt romantiskt.....
Sunnie vet -att du inte får någon Mega nalle men din pojkes tanke levde och din fina halsduk och mössa värmer dig nog bättre i vinter ; )

Vi var på Carlings och hittade en ball brud som slinkit in på dek jobbet genom färg och form känsla ut i finger spettsarna.... ( inte  såg vi någon röd tråd någon stans i butiken- stördes kanske en del utav att det var allmänt rörigt , hög music- mycket varor , tråkiga och insperations lösa bord)
Men vaddå... det var hennes jobb.

Sen var vi på Peak Performance där det jobbade en vad vi tyckte kändes väldigt duktig tjej. Verkade väl organiserad, planering var A-O och hennes insperation och färgkänsla syndes på alla dockor fönster och ute i butiken.
Hon hängde om butiken 1 gg i veckan och skyltade om alla fönster var tredje och dessutom var självlärd...
Hennes dröm var att jobba som enbart Mersendiser.
+ i kanten till dig Marie.

Förskte även få tag i NK Labb men dom var väldigt upptagna och behövde bli upp bokade lång tid i för väg..
Skulle vilja lägga min praktik där så jag antar jag får höra av mig snart igen inför vår 2009 ; )

Efter redovisning fick vi  tyckta och tänkta om varandra i små grupper...
Vad är din egenskap... 
Hihihi Tack Jouline och Paulo jag fick fina egenskaper förutom att jag inte vet var ni fått ordningsam ifrån men åååå vad kul att någon verkar tycka det....
Fast okey... är jag på jobb har jag fokus till max..
Jobb är jobb ; )
Hemma är slarvigt ,-mysigt ......hihih förstå mig rätt...

Lyckokakan ja....
den ska jag ta reda på mer fakta om garanterat... skulle behövas... tänk att ha små goda söta kakor liggande som dessutom ger små notis med feedback innifrån....
 vaaa det skulle va guld värt att ta en sån till frulle några dagar i veckan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0