I korthet 14

Har inhandlat nya öronhängen i dag ; )
super glad och stolt visade jag dom så klart för min kära peter....
- jag har köpt nya öron hängen idag, visst var dom fina?
-hmmmm...
-Eller vad tycket du ; )
-Ja dom ser ut som alla andra femton miljoners du redan har...
-okey... men var dom fina då.     ..väl?
....ja.. dom ser ut som fiske drag.

tack kära stöta min kille hmmm.......- så jag har köpt nya fiske drag i dag
med andra ord .
Men okey jag gillade ju uppenbarligen dom... jajaa

Ny vecka i skolan och änligen så kul äntligen showroom och äntligen slipper jag inte förstå...
hihih praktiskt jaaaaaa..
Okey vi har strykigt, vikt, klätt dockor, klätt in plattor, belyst...

Börjat på kapitel 14 kan man säga då på försäljnings biten. känns väl så där  men jag känner ju igen det visst gör jag väl det men det känns ju inte så kul måste jag ju erkänna...
Insikt-informationssökning-värdering av alternativ-köpbeslut- efter köpsbeteende, roller i köpbeslutsprosessen, boston modellen,kommunikationsstegen, AIDAS, kontakt-behov-förslag-argumentation-invändningar-avslut, Tratten, Bala metoden, EFI analys, prospekts, suspekts, konsumentköpslagen...fortsättning följer
Men okey back on track... here we go...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0