Finns det fler som mig ?

Favvo tidningen damp ner i torsdags, men jag klarade inte änns av att öppna den frens i dag...
-papps och dom söta kom jue och jag kunde inte stänga av min värld och knarka family living....åååååååå värdens bästa, kan man vara kär i en tidning...
ööö skumt,
typ jaaaa...
Men så bra den är och varje gång pirrar det något grymt när den kommer. är jag galen eller typ whats uop ; )

I allafall i dag var dagen, hade två timmar i morse på tåget med den och två timmar med den på tåget hem.... hmmm ska nog somna till den ikväll ; )

Jag läste om Emma Hamberg och Agi lindroth - underbara människor, och jag känner igen mig...
HOn är galen i  kudd överdrag ,tyger , mattor.... ,-har en julstjärna upp året runt, blandar hej vilt och har massa och stökigt i skåpen, älskar burkar (loppis fynd) ,Afroart, Raja, Turquoise, Tricia Guild, Gudrun Sjöden, Odd Molly, lager på lager, tokiga mönster, galna ihoppsättningar,loppis -loppis,   
ingen perfektionisk alls...
-sköna människor <3helt enkelt och jag som trode jag var ensam.

Har äntligen fått bekräftat att faktigst jag inte är allt för tokig som älskar att proppa mitt hem med prylar... vill måla på väggarna, ha rosa stolar, 1500 kuddar i soffan och tokigt mycket färger och mönster...
Å vad skönt stökigt -är skönt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0