älskade ungar

Pluttis ungarna...
Finns det något bättre än små mini människor som äter salang ( zackarias lasange ) piper och gnäller, skriker och klagar... Vill gosa och kramas, mysa och äta popcorn i soffan, åka kana ifrån sängen, hoppa på bordet och putta varandra...
- äta upp kritorna, slänga ut alla pärlorna på golvet eller riva i mammas kläder när hon skall städa.
Prata om lotta på bråk.gatan och om gröt med flingor.... någon liten kille som saknar sin välling, nappen eller bara att bli konstant buren... vaknar mitt i natten för att se var mamma och pappa är... är arg och ledsen för att man inte får vad man vill eller säger älskar dig utan anledning...
mitt guld, mitt liv och mina hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0