1: 20 i skala

Oj hjälp...
- jag det är nog inte alls svårt igentligen för pennorna gick snabbt i klass rummet i dag men jajag fick lite smått panik kan man väl säga....
Jag förstod inte........
 kunde inte........ och var allmänt värdelös....ojaaaa- det var synd om mig det tyckte jag..
Vi skulle rita en butik i skala 1: 2o vi hade mått men skulle få in skylt, 2provrum, hyllplan, montrar kassa och ja det vi ville ha i våran tilla pluttiga butik...
Jag fastnade kan man säga och jag kom inte ricktigt ur det förens jag satt i min egen lilla tåg värld på väg hem.
- yeas där satt den......
F---n varför tar min järna sådan j-la tid i bland.... förlåt lärare Stig som jag visst kallade dig jag vet att du heter Lars Åke jag är hemsk jag vet... men så bra lärare måste jag ju säga....... men shit vad inte bäst jag är....jaja men okey what to do...
men jag ska öva öva och ja öva....
Love bytheway
okey jobbig dag..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

Hej min älsklings Carro... Jag tycker att du är den duktigaste tjej jag känner. Ibland är det lite kämpigt, men stå ut, det är all möda värt,, jag lovar dig...Jag stöttar dig i alla lägen, det vet du..Puss puss din egna lilla moster

2008-10-10 @ 00:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0