väntat...

- känner mig inte alls nervös längre över bilderna jag blev faktigst nöjd,.. 
( skrämdes över bilderna jag såg på måsen-sorry ; )...  men även fast fotografen var så bra hängde jag inte ricktigt på där....)

- ååå så massa fint!
. ska ner över julmarknaden och göra besök helt klart... längtar så...    

                                                                                             vill ha allt  ..........
                                                                                                                                       -DU ÄR GRYM KARIN-


                                       


                                           Gör ett besök www.karinoberg.se  och shoppa gärna; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0