underbara helg

                               




Äntligen blev den av...
Våran långt efter längtade resa och så bra vi hade det...

Jobbigt värre att åka bussresa faktigst men oj vad jag mös ändå det var väldigt länge sedan jag hängt så mycket på min fina peter som jag gjort denna eller dessa dagar...
väl behövligt även måste jag säga


Prag är verkligen en fantastisk stad och även fast jag besökt den innan och jag var lika förtjust då så hittar man nya ställen att vila ögonen på hela tiden...
Vi vandrade runt, tog den tid vi behövde, hängde, stannade och fikade ,käkade och drack öl...Vi hittade alla ställen vi ville även fast vi inte letade och vi köpte fina träleksaker  till barnen och underbara tavolr av Schuman som är en känd konstnär i prag .. han gör bilder av människor i olika miljöer och väldigt inlevelse fulla målningar...
Vi blev stört förälskade i alla så det var svårt att bestämma.

       
             



köpte även eller i allafall betalade för en kopp med en inbyggt te hållare i ifrån kina marknaden... utav misstag så klart...
-tyvärr var jag lika klåfingrig som vanligt och vill...ville-... vända, känna, inspektera och kanske lukta på det jag tycker känns intressant men oj och väl kanske så klart så...
klirrrrrrrrrrrrrrrr........
den verkligen föll ur min hand och i femhundraelva bitar i marken....
oj förlåt...
fast den kostade bara 90 coron alltså typ 40 kr...
och det är inte så att jag sitter här och dricker ur muggen för den fick jag alltså inte med mig........

         
       

                                          


Underbara resan alltså och jag är så grymt förälskad i peter att jag har lust att hänga med han just nu.. puss så länge



                                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0