skulle jag kunna få störa din tid lite...

Idag har vi hängt på stan jag , jouline och paulo.. vi skulle göra en marknadsundersökning utifrån vårat företag
" Definde you"  .
Vi - Jasmine och Tobbe har en idee (skolarbetet vi började med på marknadsföringen)om att starta en tjänst utifrån där vi erbjuder Personal Shopping.- med färg och stil
analyser, garderobsplanerig och beroende på vad vår kund känner sig intresserad över att få ut av vår träff med dem, skall vi hjälpa dem med en guidning genom Göteborgs butiker..
Vi skall försöka hålla oss till ett överkomligt pris
..

Genom undersökningen idag mötte jag väldigt många possitiva damer och även någon man som blev väldigt intresserad och tyckte ideen var bra och att det var kul med lite ny tänk och att vi även skulle bygga ut tjänsten osv... alltså trode stenhårt på våran idee...
Jag var nog den enda i hela klassen som tyckte att det var kul att gå runt och försöka stoppa folk i stessen och be om tid till 13 frågor för ett skolarbete... hihihih skulle lätt göra det igen...

Kanske jag borde bli sån där jobbig en som gör sånt kontinuerligt... neee så kul ska vi väl inte ha...
Men det är så kul att undersöka, ta reda på fakta och sammanställa och komma fram till ett slutsteg...
hmm hur utvecklar man detta..

Kikade ju på lägenheten vid kapellplan och den var väl helt ok men jag gillar väl
min.
denna.
denhär.
.......mer antar jag , men det är väl så att jag känner att min själ bor här (-töntigt eller...-)

-alltså den var väl fin och balkong i köket vilket är en dröm och den var i äldre stil med högt till tak och väldigt väldigt central och även ok.
-jag blev kär i innergården... tänk
grill partyn, sommarsol med vänner, poolbad med killarna, middag, picnick,söndags frukost, fika med kidzen eller bara en paus alldeles nära sitt hem
---underbart...
aldeles centralt men ändå så tyst ...
Jag hoppas väl på att vi får den, och att vi båda (mig och peter) känner oss säkra och vill...
Så nu råder Två veckors betänketid ?

Men NU börjar Efterlyst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0