my name is simpson

God dag...
då tid :-

Underbara dag... japp så var det...är det.... hoppas det förblir eller ja...

Vaknade kvart över 7, utan klocka och utan att bli väckt av varken Zackarias eller Theos...
morgon stök sen var det iväg på dubbelfrulle på Salotto med cicci.. och vi pratade vision, personlig utvecklig, ledarskap, crossanter och nutella...-du är bäst min vän
sen var vi på Gardin olsson och ville inhandla plädar ifrån lexington, kuddfodral , påslakan sätt och servett ringar.från Himla..
Jag hittade korgar och fina burkar i från Bruka.. och en så fin väska.hmm den kostade bara 1895;  - (julklapp kanske) -vill ha bokstäver till barn rum men plånboken kändes aning tom....

Sen svängde jag och janice runt och letade fotöljer...
Den blev sist inhandlad på rusta ; 9 den var så fin och ner prutad och så super skön att hänga i... nice buy friend.. jag kommer snart och sitter long time hos dig!
...sista stoppet var blomsterlandet så att jag fick piffa till hemma blomster fronten lite..tack tack det behövdes...pussa janice sen var hon på väg till jobbet... ha en bra dag kompis

Väl hemma skulle plugga men jag upptäckte att jag städade hela tiden så jag hämtade kidzen..
inte alls fel dock...
Pizza fredag har vi haft - super mys,zackarias ville åka och handla på italia men det kändes väl långt så det blev en en aning närmre..
calzone calzone och veg -jummie...

nutid:-
kaffe tid för att orka min vin date med ayla ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0