kyla..

Jag har precis kommit ut ifrån en ångandes varm dusch där jag stod i en kvart.. (färgade inte håret) och jag fryser ändå.. har innan dess druckit tre koppar te och. varmt vatten har dessutom knappt varit ute idag...
( en snabbis i affären för mjölken var slut- och killarna behövde luft ; )
men ändå fryser jag...

Är det för att jag vet att jag snart ska ut på min morgon promenad till tåget lite efter 06  ? ...
börjar jag bli sjuk bara för vi ska iväg till helgen..?
eller var det gårdagens konstanta utomhus lek som försker sätta spår....?

Jag och killarna har haft en underbar dag idag...
( det skulle föreställa hemstudier och stadsbesök i dag, i skolan -men peter blev tvungen att jobba och vi hade inget dagis...-men det gjorde inte jätte mycket för min del visserligen..)

                          
     

Vi har hängt inne hela dagen och tittat på regnets allt för tråkiga väder utomhus, vi har bakat, sett på fåret shan ; ), pärlplattat, målat, gjort en mobil utav pärlor och gem med fotton i och Theos napp- inte att missa så klart... haft kristin besök, gjort pappersflyg och vi har harf fiskedam....även försökt lära oss knäppa med fingrarna ; )


                          

                                                                          

( undra om jag kommit så långt om jag pluggat.....)

fryser fortfarande...
kanske det är för att kidzen har hållt mig i gång och nu saknar jag dom så bara när dom ligger tysta och stilla i sitt rum... åå mer sådanna här dagar..

fast jag undrar så klart efter mitt lite halv snabbt sappande på dosan innan....
-vad höll Simon och Tomas på med.......
( dom heter väl så)
ingen särskild ögonfröjd för min del i allafall...

Grattis min älskade syster på din dag, jag hade velat dela tårta med dig i dag <3
          JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0