fundering...

Galet smidigt att ta sig till Bollebyggd i dag där vi var på studie besök på Fagherhults retail...
Linda körde och vi åkte vid kvart i 7 oj oj värsta lyx jue istället för kl 06.00 ja visst det är såååå mycket tidigare ; )

Besöket där var väldigt intressant.
...... dock utan tilltugg men vi klarade oss; )
Vi fick se olika ljus"sättna miljöeer och vi fick även försöka oss på en egen, vilket jag tyckte var väl svårt för jag hade verkligen ingen aning om armaturernas sken
 och rekvisitan till den "hårda" sidan....... blev skum... ; )

Men besöket var väl värt och jag vet iallafall att ICA behöver sattsa på mer ljus, och i mer cosy belysning och med mer fokus varor ej gångar och besökare= handlare.... (  typ).
och kafee drack jag i massor alltså * 3. men huvudvärk utav hunger hade jag när vi lämnade huvudentreen...
Så Restaurang Smakfullt gjorde sig värda sitt namn på vägen hem ; )

Nu ska jag in och prova på att ljussätta 4 miljööer på deras hemsida + LCT Lighting. C. Thools.  Glömde visst mellan namnet...men jag återkommer.....; )

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0