det är inte sant

vad snabbt tiden går, hur hinner den...

fredags daten... blev dubbel date med både ayla och janice, det var så mysigt.
Peter var ute och jag somnade till music awards ...

Lördag hängde vi på staden och fikade mer än gärna så klart på mackeriet...jummie
köpte färg till håret så jag ska väl hoppas på att jag bara orkar ta mig 30 min längre tid i duchen och engagera mig för färgning med då...(brukar dröjja nämligen)

Peters mor,far,bror,och robert kom med mat för 20 personer? från Pallas Athena...och jag åt åt och åt...gott var det..
-och har även matlåda för tre veckor fram över...

Spenderade de sena timmarna hos Janice innan utgång ; )..
Vi hade super kul jue.. o`learys funkade helt klart...
okey........
 jag var väl garanterat mest på klädd men jag kände mig mer vinter än sol, eller varm den kall, eller klädd den bar, eller skit samma vad jag kännde - kul hade jag iallafall.

-så jag vaknade inte super pigg eller jätte fräsch i morse när min söta peter skulle till jobbet 08,45... tack tack jag vet....jag visste det innan .men ändå...
Dagens upplägg har alltså följt kidzen i hopp om att är dom glada blir deras mamma glad..
-frukost, lekpark,fika,lekpark,macaroner,besök av felix och freja,fika,bad, barnkanal,mackor oh sömn ; )

Men nu sover dom och jag ska äntligen dimpa ner i soffan med en filt, en kopp te, en mega stor vip godis påse och en Peter<3

jumie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0