Borde..?

..
Solen bländar mig och reflekteras in till data skärmen så jag kommer få huvudvärk och jag verkar inte engagera mig särskillt värst ändå,..... på det jag borde,,
borde jag?
vad borde jag
...eller borde jag
--ut istället.- så klart ..eller
 istället för att  på halv fart försöka göra det jag borde. kanske borde eller faktigst borde, borde jag verkligen eller inte borde ...alvarligt borde blir verkligen ett skumt ord om man skriver borde många ggr....

Har hittat massa kul fakta inför arbetet som går så där...
 Försvinner tyvärr bort som sagt när jag blir bländad och ja reaktionen på det har jag ju redan försökt förklara...

kanske borde dra ner persiennerna då..borde eller inte borde?
byta rum, åter igen samma borde?
Borde ta knäpp datorn (den som funkar i mest 20 minuter innan den försvinner bort till att bli en enbart svart skärm.. och följden till det är ju så klart att jag blir fruktansvärt frustrerad över detta betteende framför allt när jag satt och kollade på något intressant, hittat någon fin dike eller säkert hade jag skrivit något onödigt långt och så vipps försvann det...
oj vad verkligen jobbigt det är nej nu går jag verkligen ut...
Killar lekpark va...

Det vi verkligen borde?

Eller framförallt det vi vill... borde...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bästa manliga karaktär på tv? Rösta i min blogg!

2008-11-21 @ 18:28:45
URL: http://tvgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0