goa unge

ungar väl, för att inte missa dom båda...
Ja söta är dom..

Zackarias har under ungefär hela sin skeppet och kajutan tid gråtit vid oftast varje lämning, efter långt och genom tänkt handling....sa vi upp hans platts....
Tanken var ........och är så klart att han skall ha ett super trevligt och långt sommar lov men mamma pappa och Theosen innan han börjar sin förskole heltid debut.
Hur vi nu har fått honom att trivas så otroligt bra dom senaste veckorna har vi nog ingen annan än underbar personal att tacka,         förhoppningsvis...

Nu trivs hann ju så bra att han vill inte knappt gå hem och idag var som sagt sista dagen och redan innan kvälls läggning i kväll längtade han tillbaks.
Z.- efter att jag har sovit mamma......
jaa vad händer då älskling...
Z--då ska jag gå till dagis och leka med mina barn...

men älskling du har sommarlov jue...

Hur skall jag nu förklara detta, tänk om stackars liten kommer gråta för att han inte får gå till dagis...
-Har vårat långt tänkande om denna dagisplatts övergått i att vi kanske gjort fel som inte låter han gå kvar......

hmm. undrar vad som blir morgondagens frukost samtal.

Nu sover alla killar i mitt hus, villket jag nog förmodligen också skulle gjort om jag bara inte var så kvällspigg.... hallå vad hände.. jag som alltid varit morgon pigg.....
Har det kanske med kidzens oregelbundna nattsömner att gör eller kanske för att det är just denna lilla kvällstund som jag verkligen får lov att ha och vara med mig själv...

Zackarias har blivit fot och nudefoot besatt.....
hur man nu kan vara det........
Han har alltid vägrat allt som har med att ta av strumpor att göra, velat tillockmed att sova med dessa strumpor..
Men helt plötsligt vill han totalt sudda ut begreppet strumpa och bara gå strumplös...
Inte nog med det för han vill gärna att alla skall gå nude fotad och jag är väl den som stöttade han i hans förra idee då med att gärna bära strumpan och gärna även med en raggsocka eller toffla......skor innomhus kanske...
ja ja liten kille med stora ideer...

Tåg i 8 timmar imorgon känns så där kul men det blir kanske att äntligen läsa ut "familjer" boken... hehehe nörd.typ...
Jappjapp....

och skriva så klart det är ju det bästa när man är själv på tåg..
Att iakta människor och att bara va.....
myspys...

jaja det kanske behövs en del vila inför denna vila på tågresan......

dream sweet

-nu är det änligen snart sommar.....







- vad jag älskar mina killar
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0