long time noo seen


Jag vill hit jag vill dit jag vill plugga jag vill jobba jag vill jag vill jag vill........
Tjaba tjena hallå.........
Tiden hinner inte med mig själv och jag har haft aldeles för fullt upp båda i min hjärna och i min planering...
Hur kan man vara så virrig snurrig och fruktansvärt tankspridd som jag är...
jag vill allt eller ne. jag vill olika saker varje dag...
Men nu har jag nog coolat ner lite neeehe inte alls men kanske lite mer fast besluten om vad jag vill...... ne he inte det häller neee okey jag vet fortfarande inte...
halllllllåå.. kan någon hjälpa mig...
What to do what to do....
Jag skulle vilja sitta på natt tåget till Dalarna eller typ riksgränsen(tar längre tid) och bara skriva och skriva.......
.jaha typ om vad då... ne det vet jag inte men aaaa någon fattar kanske...
njaha inte det nehee- vet inte ... kanske inte..
men vem fattar då om inte jag gör det...
Mitt intresse är ttyp att  få plocka fixa och leka med inrednings pryttlar eller kläder gärna få möblera om eller byta klädstil på någon...
Få måla lite färg på en vägg eller att få riva totalt runt för att sedan ställa det på ett helt annat sätt hihihihihi vad kul...
typ leka ...kan man få det..

Kalmar är helt ok men mina vänner små i Jönnet hoppas jag dom fattar att dom är till min stora saknad..
Att man har gammla goa vänner från förr hahahheheh betyder en massa ..
men jag vill typ ha dom här.. typ granne med mig...
jajaa det var ju jag som flyttade så var det ju så vad trodde jag men ändå SHIT I MISSS THEM...

okey mina underbara barn till killar söta som jag vet inte vad och att kärleken är så stor till något så litet är lite galet ; )
Dom är t ...yp bäst
( oftast-
när dom inte skriker utan anledning, gnäller, vägrar äta, vägrar sova framför allt bla bla blaa mm .mm.............

HALLÅ sov morgon vart är duuuuuuuuuuuu....

Hihhihih japp hehe tur att dom är söta som sagt för en skvätt jobbiga är dom allt ibland...

nee nu hör jag något mysigt utifrån vardagsrummet typ te och min bästaste bästaste peter..
lördagsmysdaxz...

hoppas snart igen.puusss på mig och dig så KLART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0