i väntan...

 Verkar vara en härlig midsommar frestelse.......


Cirka 6 portioner

3 äggvitor
1 krm ättikssprit
2 dl socker
50 g hackad fin mörk choklad
2 dl jordgubblime kesella
Eventuellt lite vispad grädde
En liter svenska jordgubbar
lite citronmeliss till garnering

1. Sätt ugnen på 100 grader.
2. Vispa vitorna med ättiksspriten till hårt skum. Fortsätt vispa medan hälften av sockret hälls i. Vänd ner resterande socker och hackad choklad.
3. Rita en rundel som är cirka 20 cm på ett bakplåtspapper och bred på marängen. Försök göra en liten kant.
4. Grädda mitt i ugnen i 1,5 timme. Låt marängen kallna.
5. Fyll marängen med kesella, eventuellt grädde och jordgubbar. Garnera med citronmeliss.

 

mmm......yummie....
Verkar kunna duga till mitt peters och kidzens sommar party ; )
Ska hänga ute på knottriga Linnekullen.
 mmmm ................dom små röda stugorna i Mullseryd, mitt i djupaste skogen...
Kristin och Johan kommer ut på en heldag och över nattning, och det ska bli så underbart att få träffa dom <3 och hoppas även väldigt starkt på att kusin Adrian duker upp med hans allt för söta päron och snälla söta bästa vän Jennie dra med ditt Hjärta och spela ett parti med kubb med mig hihihihiii...
Har jue din presse och allt och har även en aning lust och sug efter att gosa med min vän <3

Semester följer efter detta och det ska bli så nice att äntligen bara få va med min lilla familj...
ÅÅÅÅÅ ni är det bästa och smarrigaste jag vet...

Är så nyfiken över vad som händer i Caroline Pär Kajsa och wiggos liv just nu....
Hur massa knackar lill knottingen på där inne och när får vi träffa dig.... gulli gull...
Vill hinna med att se er innan vi åker..
Puss och kram söta familj <3

Appropå mutning har nog min lilla son fått känna av min gräns av mutning under dagens lopp HIhiihihi
Vi var ju i Slotts parken i dag för att fota tll Nöjesnytt och lill killarna var det fottots stora punkt...
Det gick väl så där men med glass och tabletter -......ur ja jag tror det var 2 tablett askar så blev det nog en del bra bilder... bara att jag har sådan himmla lust att se dom typ nuuu så klart hihi....

Zackarias var tufft klädd i Molos stuprörs jeans och Småfolks tröjja och min favorit mössa från Nova star, sen hängde han så klart över tuff tuffa biken utan trampor.... han är stört förtjust i den....
- mamma jag vill ha.........jag vill.. det ; )
hmmmm.......tror det kommer bli den nya VILL ha biken... ; )
Theo försökte jag få att hänga bredvid Zackarias i någon typ utav look alike "kan stå bild "
(fast han långt ifrån kan det )
hmm gick så där men vi lyckades nog få till det...
Hans helhet var ju Nova Star byxan i baggy modell. röda. så fina och ett småfolks linne... han var en tuffing med en aning för stort linne visserligen men så söt...

Världens bästa tidning Family Living har så klart dimpt ner hemma... finns inget bästtre än att lus läsa den över en aning kopp the och ja typ drömma i väg ett helt nytt rum till killarna....
Tanken är väl att dom skall få ett gemensamt rum, tills nästa flytt ..... hihi när nu den bär av,,, är spralligt nyfiken över när och vart detta blir..... ; )
Borde jag vara smått nervös kanske ; )

Har inhandlat en ny kamera och tänkte även lus läsa manualen till den så jag lär mig mitt semester bedriv.
åååå vad skönt det är att vara kär.
Puss bästaste bästa Peter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0