Hallojoj

Under dessa semester tid har jag slinkit in på peters brorsas compatador och söker ivrigt och förvirrat och hjälplöst efter lägenheter.... jobbigt läge..
Hur gör jag hur sjutton skall vi hitta ngt. skall visserligen kika på ett hus i Kungälv i morgon i andra hand men det verkar som att det är andrahands svängen som gäller för oss just i dags läget eller försjutton nu har vi ju semester...
ååå så skönt.
Tack midsommar det var underbart och sälskapet kunde inte blivit bättre. Tack. ; ) vänner söta.
Zackarias kalas var mysigt förutom att alla stackarna blev knott och myggbitna men ååå vad jag älskar alla mina vänner... tack för att ni finns.

I morgon blir det göteborg som gäller och på torsdag ska jag och mitt HJÄRTA till varberg på spa.
jaaaa g vet såååå mysigt och det behöver vi verkligen.
Pratade om det innan och det var nog verkligen 3 år sen vi gjorde något sådant mysigt i hopp..
hihihi
Söta små barn jag älskar er så klart ändå...

Hade velat uppdatera pics från stugan och kalaset men med tanke på att jag kidnappat någon annans dator får det bli vid ett senare tillfälle..

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0