jag älskar speglar

                      


Spegel Oljefat

Från Afroart..kommer dessa
-underbara speglar som är utav återvunna gamla oljefat ifrån Marocco, det charmiga med dessa speglar är att alla ser olika ut ( personligt- livsstil,värme och andra människor...hmmm min passion  ) En del är rostiga och en del är bara lite bruna och en del ser "nya " ut, en del har text och en del inte.. Känner helt klart att dom skulle passa i min hall...

 

                          

Spegel Cirkus

Denna underbara spegel är också ifrån Afroart och jag bara älskar den... den är från Mali och är handgjord utav återvunna aluminiumburkar.... Känslan utav att någon har suttit och pillat ihopp den ger mig en stark vilja att ha den... Återanvändning och insperation kombinerat med glädje är det bästa som finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0