underbara rödtopp

 Sent och jag skulle verkligen inte men jag kunde så klart inte hålla mig, jag fick sån fin överaskning av min underbara

                                             
 
maddis... du är min favvo lätt....

Jag och lill Theo har sovit i armarna på varandra i hela två timmar idag medans papps och Em var iväg och zackarias var hon söta Jossan.. du är guld <3

Har inte shoppat blommor idag men jag kramade Lizzy god Jul och jag kan verkligen inte förstå att om 5 dagar kommer tomten och om 2 har vi julmys med tjejorna de bästa som finns...

Jag längtar efter Kristin...

Pratade presic med Bror och jag hoppas det inte försigår allt för mycket bus, klart man ska busa när man är 14 men inget jag inte skulle gjort du... och oj vad jag älskar dig <3

återvändning till Spygame rödvin och mys med filt i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0