tiden går för snabbt

                                                                                                     
                                  Helgen spenderade vi i kalmar....klart man längtar tillbaka ; )
Hade velat hänga en hel dag på Eleraff och jag hade velat träffa gammlisarna och jag hade vela stanna längre hoss Ida och micke som dessutom <3 har en liten som gror underbart i ida... åååå är så glad för er fina familj...
ni är underbara.

I lördags skulle jag ifrån att knappt har tänkt på en drink under 3 års tid tänka på lite drygt några hundra så om det ställde till det i järnan för mig där i baren, men gästerna verkade glada i gröten ändå... söta fullla människor. puss på mängden
Julbordet gick bra förutom att alla som bokat inte kom men jag ser framimot nästa helg och hoppas så klart på högre tempo och inlärd drinklista.... dricks here we go ; )




.
  

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0