men mamma choklad kalendern är snart slut

-jag har stått men min far på loppisen i dag och kl halv 8 ringde min underbara son och undrade just om hur varför luckorna snart var slut i hans chokladkalender och jag ligger tydligen efter i min så han frågade så klart om han fick ta av mig...-några stycken då va?... det får jag va? .. väl? visst mamma?
-Klart du får min ängel....


I morgon är det 4 advent och då brukar vi ha godis Jul ; ) så jag har hängt ut små strutar med godis och gömt någon påse här och där... och vi har en del resept vi ska baka igenom, göra pepparkaks spiderman hus (hur man nu gör det- min 3 åring bestämde visst detta!) Vi ska göra marsipan figurer och bränna mandlar...och dessutom antar jag vi kommer se ut som en bunt små tomtar med mjöl och kladd på hela oss och garanterat med stora magar utav all deg och smakprover vi kommer göra... yummie.. godis Jul är bäst


 -dessutom har jag jul mys med tjejorna framåt mörkret <3
                                                 

   

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket underbart hem du har...mys

2008-12-21 @ 17:00:31
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0