killar vart e ni...

                                       

                                       

                                       

                                       

Nu har jag städat i snart en timme och det börjar kännas väl tyst och lungt....liv, människor små själar och älsklings killar kom nu hem.. för jag längtar efter er
..
-skulle ut och leta granris, lingon ris, mossa och en och annan kotte...men vädret har inte varit någon höjdare så jag har bara yrat hemma och druckit en massa kaffe...jummie....

Peter skulle komma hem med kidzen snart så det blir lite varm choklad dricka innan jag skall iväg....
jag skall  jobba så det blir väl att koppla på drinklistan igen då ; )


-hoppas dom fattade min tanke så vi kan pyssla jul pynt i morgon....
Ibland kan det vara svårare än vad man tror att göra sig förståd i sin tanke men imorgon är vi lediga i hopp hela dagen, börjar inte förens 21.. mys mys...
Linnekullen kanske...

-choklad kalender lucka nr5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0