god morgon..snö : )

Änligen har snön kommit och vi är fortfarande familjen genom gång feber... slut signalen har ännu inte gått och jag hoppas verkligen på att jag slipper febern denna gg, visserligen var det ett tag sen men när man pratar om trollen.....
igår var min officiella plugg dag och lucia firande på dagis det blev väl inget av det...
men vi hade en mysig (lite gnällig) ta hand om febern dag.. och vi bakade lusse hjärtan <3
...nu sjunger Zackarias "solen lyser" theo har hakat på och jag ska snart i väg till tåget...
provet väntar antar jag...
whis me luck ; )


                             

Kommentarer
Postat av: Sabine Stromberg

Hej min älskling

Du är så duktig, tänk om jag kunde allt det du kan.

Puss och Kram din mamma.

Jag älskar dig

2009-01-05 @ 23:17:23
URL: http://apelzin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0