bak och pyamasparty

I dag var det lucia på dagis,Zackarias har till och med övat in We wish you a merry christmas och theo hade börjat gilla sin pepparkaks outfit men nu går han mest runt här och gnäller och jag tror inte det är på lucia språk... Zackarias ligger som en liten varm värmsdyna i soffan och littar på allt barnprogram som finns, och jag suckar väl mest över min tenta i morgon ( skulle ju pluggat hela dagen i dag )... Peter skulle komma så fort han kunde antar det blir efter någon typ utav lunchrush och förberednings dag typ 5 kanske, mamma ringer och tjatar om att vi måste köpa varmare skor till Zackarias och idag har söta syster prov.. good luck älskling -du e bäst

Tror vi ska hit "A lussebulle bakning och stanna i pyamasen hela dagen i dag, kanske en vända ut på balkongen för att få upp riset runt balkongräcket....

Måste föresten komma på något bra att säga till Zackarias ang. tomten för honom tror man väl på när man är 3??..( jag tror han tappade förtroendet för honnom (tomten ) förra året... you go tomten..

Jag saknar Emma och Wiggo


                               
                                   

                                                                                                             felizia är den bästa tjej vi vet...

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0