att man föds är under

Att något så underbart som ett litet litet barn kan överleva och utvecklas inuti sin mor är något jag fachineras av -något otroligt... jag tycker att det är så grymt häftigt och jag kan verkligen inte förstå hela prossesen , jag tycker och jag vet inte hur många ggr jag har sägt det men det är otroligt och jag ler inom bords så fort jag ser en gravid, hör om någon som är det... jag önskar alla den känslan...
att bära sitt eget barn och att sedan få hålla det i sin famn är en underbar gåva...
Att se ett litet knyte ( tillockmed två- i mitt fall) som börjar bli en jag och en Peter (min prins) ger mig känslan över rikedom,..jag älskar att vara jag och jag älskar att leva mitt liv.

Igår hälsade jag på min fina vän och hennes prinsessa Elina... Elina är början utav en underbar liten människa som är så otroligt vacker att man fylls med glädje, lycka och känslan av att leva i evighet...
Välkommen till världen lilla människa du har världens finaste föräldrar och jag är otroligt stolt över min vän som blivit din mor <3
Puss på min jenny

                                          

                                                                                                                                                                -fina Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0