a decade of dreams...

          

Min sista bit till tåget lede mig till favorit butiken idag och väl där inne blev jag totalt påverkad utav rökelse och jag hittade mer underbart än vad jag hade väntat mig.. denna lilla butik fylld med värme, ljus, mönster, färger, dofter och handgjorda alster i från världens hörn...
jag älskar levande ting och allt som får mig att vilja känna, dofta och leka med tanken att  man färdas någon annan stans...
jag missade tiden totalt, så lika snabbt som jag sprang längst med Barnarpsgatan vid 06 i morse sprang jag genom gatorna ner till centralen för att inte missa tåget hem..

Idag saknar jag tid... för nu ska jag och min älskling date.a och innan dess ska jag öppna mina 3 nya kusmi tea och inhalera känsla

i feel free in the decade of dream


Kommentarer
Postat av: Louise

Åå vilken butik är det?

2008-12-12 @ 07:32:57
URL: http://louiseigoteborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0