men mamma då

Tjenis...
time goes by. och såsnabbt... vi har redan passat min birthday och det känns alltid som en evighet dit..oftast alltid  
 ................jag vet jag är som ett barn... blev inte särskilt uppvaktad fast helt okey eller okey ne inte kanske men jag blev gott gjord... hahhaa fick blommor dagen efter... ( hade gråtit mig till det ; ) hahaha jag vet... tragiskt... eller drama...
okey skipp thaT.
 
Jag är 26 och fortfarade utan körkort alltså vad är grejjen.... jag vet ingen kommer ta det åt mig, jag typ måste själv ta mig i kragen...
hahaha det slog mig i dag...
Vi var på väg till maxi och peter höll på att lasta in golfbag där bak..
( han skulle visst upp och slå när vi skulle handla )
... jag satte in Theos och satte mig där fram för att skjuta fram sätet så att hans mega stol fick platts där bak..
Zackarias blev super lycklig och började vråla typ jaaaaaaaaaaaaaaaa mamma ska köra ...
mamma pappa eller ....-----------pappa mamma ska köra...
jaaaaa mamma jaaaaaaaaaaaaa...

hehehe stackars barn ... jag typ bara neeeeeeee mamma ska bara............
öööööööö mamma kan inte köra...
meeeen jo hör man Zackarias sucka.......... men mamma då...

Haha jag tyckte synd om mitt stackars barn som kanske nu börjar förstå att mamma visst inte får köra, inte kan köra, nej mamma har inget körkort....

hahha ne ingen Ågren inte... jag ska jag ska...
låt mig vaaa ; )
Jag ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0