Välkommen till min nya blogg!

jAPP börja blogga...
det passar nog dig... hhmmm värt ett försök...
to writhe about what... det är nog det som är lite grejjen,,, skriver eller pratar typ aldrig om något vettigt tror jag hihiihh..
just nu sitter jag bara och funderar över vad jag ska önska till min lilla theo när han ska döpas... hmmm hans bror typ 2 och ett halft år över han har typ eller jaaa han har allt... allt vi får platts med iallafall ; )
Men hur svårt kan det va ,,
vi tänkte på det och kom på att vi faktigst behöver en ny barn stol till Zackarias(storebrodern)... hmmm men vad sjutton det kan vi väl inte önska oss till theos dop... ; )
Så kanske du har något allternativ ; )
Pengar är visserligen ett opption men jag tycker det är lite tråkigt för dom försvinner så jäkla snabbtytill typ ja vad vet jag,, försvinner gör dom i alla fall..... och ja jag vet ...
att dom skalll sitta på theos konto men ...ja... nee ingen ursäkt... jag vet men jag dom försvinner i allafall
 
Varför apelzin ; )
För det e grymt gott,speciellt att äta i duchen... prova-
har även fått ideen från min bästa vän. puss på dig vän Kristin
PUUUUSSS

Mina favoriter...
                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0