Najjjjjjjj inte nuuuu....

Skulle lägga Zackarias när bonde söker fru började och jag kände hur snabbt och hur många sidor jag hoppade över i...
-Totte bada (förnärvarande favorit bok)
Mamma m,amma mammma... läser duuu...
-Ja mamma läser juuuu....

jag(
Men för guds skull mamma konsentrera dig....
Det konstiga är att jag verkligen försökte men jag kom hela tiden på mig själv att jag stressade för jag missar ju faktigst när fåntratten till bonde söker sin fru----

Till slut gav jag han flaskan med välling i stället och satte mig i soffan och hann presic till när Bonden (vad han nu heter) Tappade en grillad mack över sin nästan identiska förhoppningsvist möjliga vinnare till husmor ; )
naaaaaaajjjjjjjjjj inte nu....
Hahahahaaaaaaaaaaa
Hur kan jag tycka att denna ; )nästan är lite söt.... hahahahaaaaa
Och hur kan jag igentligen tycka mer om att titta på bonde söker fru är roligare än att lägga min lilla guldklimp....

Nej idag blir det inget tv tittande för min del, idag blir det julmarknad....
Jippi i love julmarknad... jag ska dricka glögg äta pepparkakor och lussebullar och skumtomtar och knäck och noguat och och och............
Och ja.............. alla tre killarna ska med och jag har inga förväntningar..... hahahaha neeee dååå : )

 

                              


Kommentarer
Postat av: Annie

hej söt!

läser om ditt liv nu...pussss!!

2008-05-22 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0