sömniga päron

I går kom vi på varandra på toan när vi skulle natta oss inför sömnen...
Jag kom på Peter med att sno min tandborste.............?

vaaaa.... :
-varför använder du min tandborste..
Peter):
-Det är min tandborste!!!
Jag):
neeeee...
-sen när?

Ja typ så stod vi ett tag tills vi upptäckte att min tandborste varit Peters och Peters varit min i ett tag bakåt i tiden ;
Haa..
Vad är det ............?kallas det :
-trötta Päron,
-förvirrade föräldar eller
-ett ointresserat gammalt par

; )

Redan nu på morgonen såg jag att Peter ställt fram en ny tandborste till sig själv..............
va..............
-vill han inte dela tandborste med mig längre ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0