Ring my bell

ÄNTLIGEN har jag fått arbeta på mitt bästa arbete...
hur kan man älska sin butik som jag gör..
skit......- att jag är mamma ledig skit att vi har flyttat och skit att världens ja verkligen världens finaste kläder inte finns här...    
                        

                                    



Måste ändra på detta tror jag.. för jag börjar ju trivas här i kalle.........mar ; )
Klart jag vill vara hemma hos mina bästa pojkar
...............jobba lär jag nog få göra i resten av mitt liv och tiden går så snabbt och pojkungarna blir större och..... jaaaaaveeet  man kommer  ångra att man inte var hemma mer och längra blablabla ; )
 -jag vet men låt mig få äääää; )lska mitt jobb bara ; 9)
Det  var skönt att komma iväg ett tag och inte bara vara mammsing låter kanske konstigt men man vill vara sig själv sitt egna jag och då menar jag egna typ själv ; )försök förstå om du orkar ; )
Japp hemma igen iallafall och myser med min ledighet men javisst ,,,,, JA JAG VILL SNART IGEN ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0