Leksaker

...
Dopet var i helgen och det funkade aldeles utmärkt och prällen var en favorit vi kännde sedan innan...
Klipp kort i kyrkan sa någon -----
 ; ) fattas gifte mål sa jag lite surt... och tittade på älskade peter... (peter):
-lägg av har jag ju sagt... det blir inget... kan du sluta tjata.....
hahahaaa  stackars min bästaste bästa kille...
Neee det blir nog inget... (än iallafall)

Japp back till dopet, Theo var super söt och snäll och zackarias också han ville inte hänga med oss framme vid altaret så han satt på första raden med sina favvisar ; )
Japp där stod jag och så drömde mig bort:
-Undra igentligen hur jag ser ut ifrån deras synvinkel( våra gästers).....jag vet... varför tänka på det.men men...
-Undra om crister får några bra bilder med vår kamera
-Leeee...
-Sjung..
-Be...
Joseph häller vatten till att doppa prästens hand i till att blöta Theos hår och bli frälst....
-Leeee...
-Å vad söt Zackarias är...
-Kanske vi- jag hade bjudit för många( peter tyckte det)
Nu kommer prällen...
-Zackarias är söt....
prästen:
- vad döper ni barnat till...?
Jag:
-Zackarias Benjamin Strömbeeeee( alla ropar-neeeeej)
vaaa...
jaaaaa shit nej jag menar...
Theodore Benjamin Strömberg Shlaimon

Vem gör något sådant.... förutom jag, så typiskt mig....
Förlåt Theo
förlåt gud
förlåt alla våra gäster......

Hahahahaa så fikat var lyckat i allafall...O

 

                             


Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej Caroline..

Såg ditt mail först nu då jag har haft lite problem med min mail. Jag har skickat över ditt mail till Nisse som är ansvarig utgivare av Nöjesnytt i Kalmar. Han kommer att kontakta dig senare.

Ha det bra

MvH

Jesper Kinnander // Nöjesnytt

2007-12-07 @ 09:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0